לוגו: האב לבגשמה

מתי זה זמן טוב לעשות שינוי?

מיכל פולת פותחת דלת ועוברת דרכה כסימבול לפתיחת דרך לשינוי
זמן קריאה: 2 דקות

מכירים את הרגע המעצבן הזה שקופצת לך הודעה בנייד או במחשב שהגיע הזמן להוריד עדכונים?

תמונת מסך של הודעה מהנייד update ready to install

נכון זה תמיד תופס אותך באמצע משהו?

בדיוק באמצע התכתבות חשובה בוואטסאפ (שלא לומר באמצע הימרחות חסרת תוחלת באינסטגרם). או שבדיוק פתחתי את המחשב, ואני בשוונג של להתחיל לשבת על משהו. או אני בדיוק בלי ווייפי… מה עכשיו אתה נדחף לי עם עדכון גרסה ורוצה להשבית לי את הטלפון?

שלא לדבר על החשש ממה יקרה אחרי השדרוג; אולי לא אוהב את הגרסה החדשה? אולי היא לא תהיה לי נוחה? אולי יהיה באג? ולמה בכלל לעדכן? ממש סבבה לי ככה. זה אף פעם לא זמן טוב ותכלס השינוי מפחיד.

אז אני נמנעת.
 
כן, אני. שמתי לב שבכל פעם מחדש אני מדחיינת הרבה זמן את הקטע הזה של העדכוני גרסה. אף פעם אין זמן טוב לזה. אבל אז מגיע הרגע שהמערכת משתלטת ועושה את השינויים בעצמה, כמובן בזמן עוד פחות מתאים.
🤸
וככה זה בחיים, אנחנו כל כמה זמן צריכים לעדכן גרסה. משהו דוחף אותנו לעשות שינוי, וזה אף פעם לא מרגיש כמו זמן מתאים.

וגם לא ברור מה יהיה אחר כך… לאן השינוי הזה מוביל? מה החדש שהולך להגיע אחרי העדכון? אולי זה פחות עדיף ממש שיש עכשיו? סך הכל נוח ונעים והכל מתפקד די סבבה, למה לטרוח?

ואם אנחנו לא עושים את השינוי בעצמנו… השינוי נכפה. כבר אין ברירה. פיטורין, אובדן לקוחות, חרדות, דכאון, גירושין, קורונה, מלחמה. משהו מחייב אותך לעדכן גרסה – ועכשיו.

היופי הוא שכשעושים את השינוי מבינים שהנוח לא באמת היה כזה נוח, ושבעצם השתדרגנו ויותר טוב לנו. והמערכת עכשיו עובדת חלק יותר, ואפילו יש יותר הגנה מוירוסים.

רק שלהבדיל מטלפון נייד, שינוי בחיים שלנו לא קורה בשתי דקות. זה לא שברגע שמתקבלת ההודעה הפנימית הראשונה על הצורך בשינוי – צריך לעזוב הכל ולאתחל את כל המערכת. זה לא ככה.

אבל כן – כדאי להקשיב לאיתות, לא להתעלם ולהתחיל להתכונן במקום להתנגד. להתחיל לעדכן את התוכנה הפנימית ואת התודעה שלנו בהדרגה, כך שתתאים לשינוי הרצוי; לנהל את השינוי במקום שהוא יכפה את עצמו עלינו בזמן הכי לא מתאים ובדרך כואבת יותר.
🦋
אז בין אם כרגע אתם שומעים לחישות ראשונות של "הגיע הזמן לשינוי" אבל החדש עוד לא ברור. או בין אם אתם מרגישים שעוד רגע השינוי נכפה עליכם – מוזמנים לדבר איתי.

אני אמנם מדחיינת את עדכון הנייד, אבל מעולה בלעזור לאנשים לעדכן גרסה ולעשות שינוי. ולא סתם לעשות שינוי – אלא בלי לאבד שום דבר שבאמת חשוב לך. ושהעדכון יביא ליותר קלות בחיים שלך.

אני בינתיים הולכת לעדכן את הנייד…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצה אוויר להגשמה?

מכאן מצטרפים לניוזלטר ומקבלים עדכונים על תכנים חדשים ואירועים.

מכאן משתפים כדי שיגיע למי שצריך לקרוא את זה: